23 december 2020

En kvinna som följt min kost mailade mig och berättade: Mitt TSH gick ner till normala nivåer på 2 månader - enbart med hjälp av Eva Renner's kost och goda råd som finns i hennes Sköldkörtel Häfte!

Jag har fått många mejl om mirakulösa tillfrisknanden, som detta underbara mejl tex:

"Hej Eva!

Idag meddelade min läkare mig att jag var det stora samtalsämnet bland läkarna på vårdcentralen. 
Mitt TSH låg på 
39 vid provtagningen den 26/11 - 2013 och sjönk till 
2,8 vid provtagningen den 3/3 - 2014  !

"Vad har du gjort?" frågade min läkare, "detta är omöjligt".
- Eva Renners's kost svarade jag :).


Min läkare ville höra detaljer om din kost. Hon skrev upp ditt namn och antecknade så pennan glödde. Det sista min läkare sa var att hon fortfarande inte kan tro att detta är sant; kanske har labbet begått ett misstag, råkat blanda proverna eller något så jag måste snarast ta nya prover.

Med andra ord sjönk mitt TSH till normala nivåer på 2 månader enbart med hjälp av din kost och dina goda råd som finns i ditt häfte. Fantastiskt, inte sant?

Det finns inga ord stora nog som kan beskriva min tacksamhet så jag säger bara VARMT TACK. Jag önskar dig all lycka, glädje och frid som går att få.

Vänliga hälsningar A "

Min kostomläggning är funkar bra vid hypotyreos, hypertyreos, Hashimotos, struma, Graves, fibromyalgi, diabetes 2, och autoimmuna sjukdomar,
Vill du också prova min kost och maila mig i så fall:

er.halsa@gmail.com så ska jag skicka ett informations mejl om mitt kostomläggnings material.